انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اورژانس اجتماعی چرام و فنی و حرفه‌ای با هدف توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر

در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب و ارتقای توانمندی‌های فردی و اجتماعی، تفاهم‌نامه‌ای جهت همکاری میان «اورژانس اجتماعی چرام » و « فنی و حرفه‌ای» منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ هدف از این همکاری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی، تخصصی و حمایتی سازمان فنی و حرفه‌ای جهت ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار به مراجعین واجد شرایط اورژانس اجتماعی است. این اقدام با محوریت ارتقای توانمندی‌های فردی و ایجاد فرصت‌های اشتغال، به دنبال حمایت مؤثر از افرادی است که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، مراجعین واجد شرایط می‌توانند از دوره‌های تخصصی و مهارتی جهت ورود به چرخه تولید و اشتغال بهره‌مند شوند که این امر گام مهمی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و شکاف اقتصادی محسوب می‌شود.

کد خبر 190160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد